Časté dotazy

Dotazy zodpovíme stručně a jasně

Je káva čerstvá?

Více než čerstvá, extra čerstvá. Káva je napražena jednou za 2 týdny. Meleme těsně před odesláním balíčku. Díky provozu kamenné kavárny, jsme schopni zajistit, že se nám kávy na skladu neustále točí a tím neleží nikde v policích několik měsíců.

Za jak dlouho mi přijde balíček?

Do 2 - 5 pracovních dnů. O stavu objednávky budete informování zprávou na Váš email.

Jakým způsobem můžu zaplatit?

Platební kartou, online bankovním převodem, klasickým bankovním převodem (Vaši zásilku začínáme připravovat až po přičtení peněz na náš účet) nebo na dobírku. 

Posíláte i do zahraničí?

Zasíláme jen po České republice.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné stojí od 49,-Kč. Podrobné informace najdete přímo na: Doprava a platba.

Vrácení zboží. Co dělat pokud změním názor a rozhodnu se balíček vrátit.

O vrácení zboží nás kontaktujte na email info@kavadokapsy.cz, nejpozději však do 14 dní od převzetí balíčku od dopravce. Uveďte prosím číslo Vaší objednávky.

K vrácení zboží prosím využijte tento formulář. Zboží je nutné vrátit nepoužité v originálním balení. Peníze za vrácené zboží odesíláme v den, kdy Váš balíček obdržíme zpět a provedeme jeho kontrolu. 

Podrobnější instrukce najdete zde.

Vrácení zboží. Co dělat pokud mi přišlo něco, co jsem si neobjednal/a nebo se zboží během cesty poškodilo.

V případě jakéhokoli problému nás kontaktujte co nejdříve na email info@kavadokapsy.cz, nejpozději však do 14 dní od převzetí balíčku.  Uveďte prosím číslo Vaší objednávky.

Ihned se s Vámi skontaktujeme a vše vyřešíme.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.